2 mars 2007

Är du rätt person för oss?

Observera att tjänsten är tillsatt!

Nu söker vi en trädgårdsmästare till vår sommarblomsavdelning. Det är ett tufft men mycket inpirerande jobb! Kanske du är den vi söker, eller känner du någon som är som klippt och skuren för jobbet? Här kommer annonsen:

Trädgårdsmästare till sommarblomsavdelningen
Vi söker en person med trädgårdsutbildning som vill arbeta på Stockholms
mest välsorterade sommarblomsavdelning.

Arbetsuppgifter:
Inköp av växter på Årsta Partihallar, prismärkning, skötsel, skyltning samt att ge service till kunder.

Du som söker:
Du ska ha trädgårdsutbildning, eller flerårig erfarenhet av liknande arbete, och ha stor kunskap om sommarblommor, orangeriväxter och kryddor. Du ska vara mycket stresstålig och kunna arbeta i ett högt tempo. Givetvis gillar du att arbeta i grupp och älskar att serva kunder! Eftersom arbetet ibland är krävande bör du ha god fysik och inte vara rädd för hårt a
rbete.

Körkort är meriterande.

Arbetstid/varaktighet:
Säsongsanställning, med tillträde mar/april till sept/okt. Heltid med tjänstgöring varannan helg.

Lön:
Enligt avtal.

Ansökan:
Välkommen med din ansökan till tradgardsbutiken@rappne.nu Bifoga personligt brev, cv, referenser samt foto. Sista ansökningsdag är den 19 mars 2007.

Observera att vi inte har möjlighet att beakta ansökningar som inte motsvarar våra önskemål.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är rädd att jag inte är den ni söker... men jag skulle önska jag vore.. får komma till er istället och fröjda bland alla blommor till sommaren!!!/åsa

Tankevågor sa...

Åh, de där bilderna ger sommarlängtan! Längtar till när man ska få gå där i växthuset och plocka ihop blommorna som ska växa ute på ön och här på takterrassen hela sommaren.

Anonym sa...

Jag önskar jag vore den ni söker. Tyvärr är jag ännu nybörjare. Men ack så vackert med alla blommor! ;-)

Anonym sa...

Samma här, vill gärna men kan inte... har inte den erfarenheten ni vill ha =)

Personalen Ulriksdal sa...

Åsa: Du är så varmt välkommen till oss när säsongen kommer igång!

Londongirl: Samma här, längtar till verkligen till sommar, sol och värme!

Lynx och Lotta: Alla ska vi börja någonstans - eller hur :D. Fortsätt att odla ditt intresse, det kommer man långt med!