10 augusti 2009

Tillbaka i stan

Jaha, då var semestern över för i år, lite tråkigt men ändå skönt. Det är inte så dumt faktiskt att vara tillbaka i vardagen. Två veckor innan jag gick på semester tog jag några bilder på frilandet. I morse var jag ute igen, och det är helt otroligt att se hur mycket det faktiskt KAN växa på 6 veckor! I en av gångarna mötte jag Danuta som harvade runt med jordfräsen, den fina sommaren har verkligen gjort att både blommor, grönsaker och ogräs växer som bara den :)Nere vid Nordiska Pergolan växer en hel "skog" av solrosor! Jag är faktiskt förundrad över att något kan växa så mycket på några veckor!
Jag hittade lite inlägg om Slottsträdgården på några bloggar. Om du har läst eller skrivit om oss i sommar, hör gärna av dig - vill gärna läsa!!
  1. Radhustankar
  2. Charlotta Malhotra
  3. Mitt hem och jag
  4. Mia Öhrn
  5. Nam nam
/AnnaKarin

1 kommentar:

Fundera grönt sa...

Ja, oj vad det växer... Praktiserade på Rosendal i sommar och bara på de tre veckorna jag var där såg man ju att det formligen exploderade. Härligt. Vi får passa på att njuta och hoppas på en lång fin höst!
Ha det fint!
Nanna