18 september 2009

Snart, snart är det äntligen kursstart för Grundkurs i trädgårdsdesign!

Ser fram emot att träffa alla ivriga deltagare som under dessa veckor kommer att rita sin egen trädgård. Det är så roligt att följa processen från ett tomt papper till ett litet konstverk av färg och form. Ibland går det som en dans och idéerna flödar, men ibland går det trögt och varje streck är en vånda (men då rycker vi in och hjälper till!). Det har gått nästan ovanligt fort att fylla platserna den här gången. Just nu finns det bara 2 platser kvar! Så om du är intresserad av att gå kursen – skynda dig att hugga en plats nu!

/Helena Rosenlöf

Uppdatering 5 oktober: Kursen är fulltecknad.

Bilden på Helena, och Maria (i bakgrunden) togs förra hösten utanför Ulriksdals Arbetarbostad.

1 kommentar:

ANKAN sa...

Hej Helena!

Grattis till bebisen och kul att se att du är tillbaka!

Jag förstår att ni är sugna på att få chansen att inspirera ett nytt designintresserat gäng. Jag bär fortfarande med mig goda minnen och mina idéer från förra höstens kurs. Min inplanerade rabatt blev färdig förra helgen. Då är det dags att ge sig på nästa projekt...dom är många!

Trevlig helg!

Kram ANKAN